Perquè no us quedeu sense Dona i Cinema aquest 2018, hem organitzat un cicle on gaudir d’algunes de les pel·lícules guanyadores de l’última edició del Festival Internacional Dona i Cinema – Mujer y Cine – Woman & Film.
Els dimarts 16 i 23 de gener a les 18:15h en els Cinemes Babel, projeccions de cinema de qualitat dirigit per dones, seguides per un debat en la cafeteria del cinema per a reflexionar sobre els temes tractats.


16 i 23 DE GENER 2018 – CINEMES BABEL
Entrades disponibles en taquilla (2€).


16 GENER
18:15h | PROYECCIÓ

PLAY ME BURLESQUE de Malgorzata Saniewska. EUA. 91’
Menció Especial Llargmetratge  Documental – IV Festival Internacional Dona i Cinema
Un retrat intime i descarat de l’escena Burlesque a NY.

KÉPZAVAR (CATACHRESIS) de Gyöngyi Fazekas. Hongria. 11’
Menció Especial Curtmetratge Ficció – IV Festival Internacional Dona i Cinema
Què passa quan ens mirem massa en l’espill?

unnamed (1)

20:15h | DEBAT:
SI NO PUC BALLAR NO ÉS LA MEUA REVOLUCIÓ: RECUPERANT L’ESPAI LÚDIC/FESTIU AMB UNA PERSPECTIVA FEMINISTA
AMB: Les Waterparties (Selecta) – Begoña Jiménez (DJ i DOP) – Annamaria Staiano (artista multidisciplinar)


LES WATERPARTIS Selecta: Col·lectiu feminista que promou música de dones i comunitat LGTBI, amb lletra no sexista o LGTBfóbica, així com una idea de festa lliure de qualsevol tipus d’agressions (masclistes, LGTBfóbica, racistes, etc…)

Colectivo feminista que promueve música de mujeres y comunidad LGTBI, con letra no sexista o LGTBfóbica, así como una idea de fiesta libre de cualquier tipo de agresiones (machistas, LGTBfóbica, racistas, etc…)

Begoña_JBegoña Jiménez: Comença la seua carrera com a càmera i Tècnic d’Il·luminació per a diverses companyies de teatre i dansa. Actualment compagina la seua carrera professional com a Fotògrafa de moda, de publicitat, i conceptual; com a Directora de fotografia per a diversos curtmetratges – La Serra (Millor Direcció de Fotografia en CortoComenius) , Nest, La Societat entre uns altres. El seu treball com a DJ és el seu gran hobby i és l’única cosa que, juntament amb el ball, li fa vibrar en el món.

Empieza su carrera como cámara y Técnico de Iluminación para varias compañías de teatro y danza. Actualmente compagina su carrera profesional como Fotógrafa de moda, de publicidad, y conceptual; como Directora de fotografía para diversos cortometrajes TV – La Sierra (Mejor Dirección de Fotografía en CortoComenius) , Nest, La Sociedad entre otros. Su trabajo como DJ es su gran hobby y es lo único que, junto con el baile, le hace vibrar en el mundo.

am-staiano-copiaAnna Maria Staiano: Artista transdisciplinaria (cinema, arts plàstiques, disseny, literatura) i una exploradora de gènere de nacionalitat italiana, i activista feminista prosex. La seua obra plàstica denominada “CorpoREacción” es plasma en el disseny de peces performáticas i extensions corporals. Altres obres destacades com IMPURE o BODI BAGS estan basades en les qüestions del gènere, la transformació i trenquen amb els esquemes de format, gènere, pràctiques artístiques i sexuals barrejant l’art amb la joieria, la performance amb la moda i la fotografia amb la literatura

Artista transdisciplinaria (cine, artes plásticas, diseño, literatura) y una exploradora de género de nacionalidad italiana, y activista feminista prosex. Su obra plástica denominada “CorpoREacción” se plasma en el diseño de piezas performáticas y extensiones corporales. Otras obras destacadas como IMPURE o BODY BAGS están basadas en las cuestiones del género, la transformación y rompen con los esquemas de formato, género, prácticas artísticas y sexuales mezclando el arte con la joyería, la performance con la moda y la fotografía con la literatura.

logos ciclo palmares