El PROGRAMA ATENEA es proposa promoure el talent de joves directores (AMAZONES) en la fase final de la seua carrera universitària o recentment graduades, a través d’una sèrie de tutories personalitzades amb expertes del sector (ATENEAS), amb la finalitat d’orientar, aconsellar i potenciar la viabilitat dels seus projectes.
Obrim convocatòria per a la 3a edició en col·laboració amb 4 universitats de la Comunitat Valenciana (UV, UPV, UJI i Miguel Hernández), i la Escola d’Art i Superior de Disseny de València – EASD. Se seleccionaran 6 projectes en fase de desenvolupament (2 ficció, 2 documental, 2 animació).
TERMINI D’INSCRIPCIÓ: 30 D’AGOST DE 2021 1 DE SETEMBRE
El PROGRAMA ATENEA està dirigit a estudiants (dones) de les Universitats i entitats col·laboradores, que estiguen cursant el seu últim any en els graus de Comunicació Audiovisual o Belles arts, i/o els Masters en Estudis Culturals, Arts Visuals, Animació, Continguts i Formats Audiovisuals, Història de l’Art i Cultura Visual, Arts Visuals i Multimèdia, i Producció Artística. Així com egressades que hagen acabat tant el grau com el màster en 2020.
Els projectes elegibles són:
- Curtmetratges de ficció/documental/animació
- Fase de desenvolupament (guió)
- Dirigits per una (o diverses) dona.
Ací podeu consultar les BASES i les PREGUNTES FREQÜENTS. No dubteu a contactar amb el vostre/a tutor/a o amb nosaltres per a qualsevol dubte.
Esperem els vostres treballs!
El PROGRAMA ATENEA és una iniciativa promoguda per l’Associació Dona i Cinema, amb el patrocini de la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de València, i la col·laboració de la UV – Universitat de València (TAO i Aula de Cinema de la NAU), la UPV – Universitat Politècnica de València, l’UJI – Universitat Jaume I de Castelló, la UMH – Universitat Miguel Hernández d’Elx, la EASD – Escola d’Art i Superior de Disseny de València, i el Col·legi Major Rector Peset.