LLARGMETRATGE DE FICCIÓ | 89’ | ITALIA | 2022

DIRECTORA: Florencia Wehbe

SINOPSI

ELENC: Lucia Castro

Amb només catorze anys, Paula odia el seu cos. En un intent d’expressar el que sent, Paula crea un blog i es converteix en part d’una gran comunitat virtual que comparteix els seus problemes. Refugiada en l’anonimat, puja contingut gravat amb el seu telèfon mòbil, exposant els seus amics i familiars. El sentiment de pertinença cega a Paula, que comença a caminar per un camí solitari en què la bulímia i l’anorèxia esdevenen alternatives en la recerca de l’autoacceptació.

FESTIVALS :

  •  BAFICI – Festival Internacional de Cine de Buenos Aires 2022
  • SCHLiNGEL – International Film Festival for Children and Young Audience 2022
  • Tallinn Black Nights Film Festival 2022
  • Sofia International Film Festival 2023

BIO DIRECTORA

Florencia Wehbe és de Río Cuarto. Va estudiar a l’Escola de Cinema “The Metro” a Còrdova.

Va treballar com a primera assistent en els llargmetratges Primero Enero (Berlinale Kgen, Bafici, Fiff – Friburg, Festival Do Rio) i Mochila de Plomo (Berlinale Generations, BAFICI, FIFF, Sao Paulo), en els quals també va participar com a coguionista.

“Mañana tal vez” és el seu primer llargmetratge com a directora. Es va rodar el 2019 i ha estat seleccionada en molts festivals internacionals de cinema, guanyant el premi a “La millor pel·lícula argentina” al Festival de Cinema Llatinoamericà de La Plata, “Millor So” al Festival Internacional de Cinema de Guayaquil i el premi del públic al Festival Internacional de Cinema de Santiago del Estero.