ATENEA > ANIMACIÓ > PRODUCCIÓ

Va néixer a Buenos Aires, Argentina, i viu a Barcelona, Espanya, des de 2016. Va estudiar Direcció de Cinema i més tard va començar la seva carrera professional en publicitat i televisió abans d’endinsar-se en el fascinant món de l’animació.

Avui, compta amb 20 anys d’experiència a la indústria audiovisual. Al llarg de la seva carrera, ha col·laborat amb estudis a Llatinoamèrica i Europa, com Saurus Animation (Noruega), Blinkink (Londres), Grid Animation (Bèlgica), Teidees, Mago Production (Espanya), Antolini Films (Mèxic) i Tron.co (Argentina), entre d’altres. La seva feina ha inclòs la producció de publicitat per a marques reconegudes com Chick-fil-A, Coca-Cola, Levi’s, Peugeot, Pedigree i Unilever.

En el camp del contingut infantil, ha liderat la producció de projectes emesos en cadenes importants com Discovery Kids, Animal Planet, France TV, Knowledge Kids (Canadà), TVE i TV3 (Espanya), PakaPaka (Argentina) i Señal Colombia. Varios d’aquests projectes han estat nominats i premiats en festivals d’animació de prestigi mundial.

Actualment, treballa com a Directora i Cap de Producció, a més d’oferir consultories especialitzades en projectes d’animació 2D i 3D. També imparteix classes com a professora i tutora de projectes finals a La Salle Barcelona, en el grau d’Animació 3D i VFX.